“Een tolk inschakelen bij een hypotheekgesprek kan uiteraard altijd, maar dan blijf je toch afhankelijk van hun beschikbaarheid. En het blijft vaak ook niet bij één gesprek”, zegt Boris. “Het komt vaker voor dat er meer gesprekken en/of telefonische contacten nodig zijn, voordat een goed hypotheekadvies uitgebracht kan worden. Dat betekent dat de hypotheekspecialist, die ook bekend is met de Dovencultuur, altijd bereikbaar moet zijn. Zo beschik ik ook over een mobiele teksttelefoon, zodat men altijd met mij contact kan opnemen.”
De bedoeling is dat hij vanuit Amsterdam heel Nederland gaat bedienen. Maar in de komende tijd zal de markt zichtbaar moeten worden. Voor (nieuwe) hypotheekaanvragen om zich te oriënteren, of om een bestaande hypotheek over te sluiten, men kan voor al deze zaken bij Boris terecht.
In het kader van maatschappelijk verantwoord ondernemen vindt ABN AMRO het belangrijk dat iedereen zelf zijn bankzaken kan regelen. Producten en diensten moeten eenvoudig en voor iedereen toegankelijk zijn. Wij zijn voortdurend alert op klantwensen. Daarom hebben wij regelmatig contact met organisaties voor mensen met een functiebeperking en belangenorganisaties van consumenten en midden- en kleinbedrijf. Meer info over maatschappelijk verantwoord ondernemen is te vinden op http://www.abnamro.nl/nl/overabnamro/toegankelijkheid.html
Boris Pavloff is te bereiken op:
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Bezoekadres (op afspraak), Vijzelstraat 72
1017 HL Amsterdam
Bron: doof.nl