(Novum) - Lindsay Lohan is het nieuwe gezicht voor de 'Hear the
world'-campagne. Dat laat de organisatie weten op de website van de
campagne. De 21-jarige actrice treedt hiermee in de voetsporen van
sterren als Amy Winehouse, Joss Stone, Annie Lennox en Moby. Rockster Bryan Adams, die ook als fotograaf aan de weg timmert, heeft
de foto's voor de campagne gemaakt. Alle sterren staan op de
foto met één hand achter het oor, alsof ze moeite hebben te horen of te
luisteren. De organisatie is zeer enthousiast over het ambassadeurschap
van het jonge talent. "Er is geen ontkomen aan de kracht van de ster
van Lindsay Lohan", staat op de website.
De campagne,
georganiseerd door gehoorapparatenfabrikant Phonak, wil door het
inzetten van sterren mensen bewust maken van de sociale en emotionele
impact van de teloorgang van het gehoor. Tien procent van de
wereldbevolking heeft krijgt hiermee te maken, waarschuwt de
organisatie.
Bron:
Trouw / DovenNieuws.eu